מרכז האבטחה של פלא-פיי <<הבא תפריט ראשי הקודם>>
טיפים למשלוח המוצרים בדואר
.1 תן ללקוח הערכת זמן אמיתית לקבלת המשלוח
מסור ללקוח הערכת זמן ריאלית ובטוחה לקבלת המשלוח וודא שהחבילה אכן תגיע בזמן שהבטחת.
זכור כי עדיף לתת הערכת זמן ארוכה ולהפתיע את הלקוח במשלוח מהיר, מאשר לתת לו הערכת זמן קצרה ולעצבן את הלקוח בעיכוב המשלוח מעבר למצופה.
.2 שלח מוצרים רק לכתובות מגורים
היה ערני לפרטים הקטנים ביותר בכתובת המשלוח שמספק לך הלקוח.
שים לב לדברים הבאים:
  • וודא כי כתובת המשלוח היא כתובת של מקום מגורים ולא מספר ת.ד.
  • אל תסכים לדרישות כמו:
    "אני אפגוש את השליח בחוץ...", "שהשליח יתקשר אלי לפני ואני אצא לפגוש אותו..." וכדומה.
    דרישות כאלה הן שיטות נפוצות של  עבריינים להסוות את כתובתם ולטשטש את העקבות אחריהם.
  • וודא כי הלקוח אכן מתגורר בכתובת למשלוח אותה הוא ציין בעת ההזמנה.
    באפשרותך לאמת את כתובתו כאן: בזק, הוט
.3 שלח את המוצרים בדואר רשום או חברות שליחויות בלבד
מומלץ לבצע את המשלוח באמצעות דואר רשום או חברת שליחויות מקצועית.
שיטות המשלוח הנ"ל ידרשו חתימה של הלקוח על קבלת המשלוח וכן יקטינו את הסיכוי ל"פרצות" של עבריינים באופן ביצוע המשלוח.
.4 בצע מעקב אחר המשלוח
דואר ישראל וכן חברות השליחויות הגדולות מאפשרות לך לבצע מעקב אחר המשלוח.
השתמש בשירות זה ושלח ללקוח את מספר המעקב אחר המשלוח.
אם הינך רואה בעיה או עיכוב כלשהו במשלוח, בדוק את העניין ועדכן את הלקוח על כך מיוזמתך בטרם הוא יתלונן על כך בכעס.